.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازگشت كودك ربوده شده گلوگاهي به آغوش خانواده‌

كودك هفت ساله گلوگاهي كه 10 روز پيش توسط عده‌اي به گروگان گرفته شده بود صبح امروز به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

امير‌حسين فرزند ح ساعت 21:30 دقيقه عصر روز 15 شهريور ماه هنگام بازگشت از منزل عمه‌اش كه تنها چند متري از خانه پدرش فاصله داشت توسط چهار سرنشين خودرو ربوده شد و از جاده دامغان سمنان به كرمان انتقال يافت.
قنبر ـ خ پدربزرگ اميرحسين صبح روز 16 شهريور ماه به ستاد فرماندهي انتظامي گلوگاه مراجعه و اعلام داشته كه نوه وي از ديروز مفقود شده است.
با تحقيقات به‌عمل آمده پليس انتظامي و آگاهي شهرستان گلوگاه مشخص شد كه پدربزرگ تسويه حسابي با چند تن از فروشندگان مواد مخدر داشته و از آنجا كه در زمان معين نتوانست بدهي خود را پرداخت كند، اميرحسين را به گروگان گرفتند تا به هدف خود برسند.
حسن‌رضا قرباني فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه در گفت‌وگو با فارس با بيان اينكه مراتب موضوع سريع به فرماندهي انتظامي و آگاهي استان اطلاع داده شد، اظهار داشت: ربايندگان پس از دو روز تماسي تلفني با پدربزرگ اميرحسين برقرار و تقاضاي 100 ميليون تومان وجه نقد كردند كه در تماس‌هاي بعدي با التماس پدربزرگ و اينكه نمي‌تواند اين مبلغ پول را تهيه كند، مبلغ به 50 ميليون تومان تغيير يافت در حاليكه طلب ربايندگان يك سوم تقاضا بود.
وي ادامه داد: در پي اين ارتباطات بود كه محل تماس در سيرجان شناسايي و با تلاش دو سويه فرماندهي انتظامي و آگاهي و مقامات قضايي سيرجان و گلوگاه و مقامات انتظامي و آگاهي استان مازندران مكان اختفاي گروگانگيرها مشخص شد.
سرانجام طي دو عمليات پيچيده پليسي در روز 22 شهريور ماه كه بدون هيچ كشته يا پرداخت وجه نقد به پايان يافت، هشت گروگانگير اهل استان كرمان دستگير و مقاديري مواد مخدر و آلات استعمال و يك دستگاه پژو 405 از آنها كشف و ضبط شد.
اميرحسين هم در اين دو سه روز براي تكميل پرونده در كرمان بود و سرانجام صبح امروز با حضور مراجع انتظامي و آگاهي استان مازندران و گلوگاه همچنين با حضور مرجع قضايي اين شهرستان صحيح و سالم به آغوش خانواده‌اش بازگشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.